Bine ati venit! Have a nice shopping!
Beauty Salon & Shop
0
Categorii

Regulament Campanii Saloane Abbate

 

Campanie "Minimum 25% - 35% REDUCERE Epilare Definitiva Laser Dioda"

Campanie "Voucher Gift Tuns sau Coafat Gratuit"

Campanie "Lac de unghii OPI cadou"

                                                                                                Campanie „Minimum 25% - 35% REDUCERE Epilare Definitiva”

 

Sectiunea 1: Organizatorul

1.1. Organizatorul campaniei „Minimum 25% - 35% REDUCERE Epilare Definitiva” (denumită ȋn continuare ,,Campania”) este SC ABBATE SERVCOMEXIM SRL, persoană juridică romậnă, cu sediul în Calea 13 Septembrie nr. 208, bl. V39, sc. 1, ap.3, sector 5, Bucureşti, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/5678/17.07.1997, avand Cod Unic de Inregistrare RO9607341, reprezentată legal de Anghel Dan Eugen, în calitate de Administrator, denumit ȋn continuare “Organizatorul”.

1.2.  Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial (denumit în continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toţi Participanţii

1.3.  Prezentul Regulament poate fi consultat gratuit, pe întreaga durată a Campaniei, de orice persoană interesată online pe pagina www.abbate.ro sau in locatiile Organizatorului situate in Bucuresti la urmatoarele adrese:

·13 Septembrie nr. 206;

·Vladeasa nr. 2;

·Teiul Doamnei nr. 16.

- Dimitrie Bolintineanu nr. 2

1.4. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica şi/sau completa Regulamentul, precum şi dreptul de a suspenda şi/sau înceta, şi/sau întrerupe desfăşurarea Campaniei, cu condiţia înştiinţării prealabile a Participanţilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiţonale şi vor fi comunicate către public prin publicarea în modalitățile prevăzute în paragraful precedent, anterior intrării acestora în vigoare. Orice astfel de modificare va face parte integrantă din Regulament. 

1.5. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

1.6. Prin participarea la această Campanie, se prezumă cunoașterea Regulamentului și acordul implicit al participanților privind condițiile de participare. Participanții sunt rugați să respecte și să se conformeze tuturor termenilor, condițiilor și prevederilor prezentului Regulament.

 

SECŢIUNEA 2. Locul de desfasurare a campaniei

2.1. Campania este organizată şi se desfăşoară în următoarele locații situate în București, denumite în continuare „Salonul Participant”:

·13 Septembrie nr. 206;

·Vladeasa nr. 2;

·Teiul Doamnei nr. 16;

- Dimitrie Bolintineanu nr 2.

 

SECTIUNEA 3. Conditii de participare. Participanți.

3.1. Campania “Minim 25 % - 35% REDUCERE Epilare Definitiva” se adresată oricărei persoane fizice care îndeplinește următoarele condiții de participare în mod cumulativ: 

  1. Achiziționează serviciul Epilare definitiva ElysionPRO cu laser Dioda din cadrul Salonului Participant, în perioada de desfășurare a Campaniei. 
  2. Este membru sau se inscrie pe loc in Abbate Membru Club. Pentru inscriere este necesar acordul pentru completarea datelor GDPR.

 

SECTIUNEA 4. Perioada de desfășurare a campaniei

4.1. Perioada de desfăşurare a Campaniei este 07.02.2022 – 30.06.2022 , inclusiv, în cadrul programului de lucru al Salonului participant la campanie. 

4.2. După data încheierii Campaniei, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate şi nu îşi mai asumă nicio obligaţie în legătură cu orice circumstanţă care ar putea eventual conduce la concluzia actualităţii sau continuării Campaniei. 

 

SECTIUNEA 5. Mecanismul de desfasurare a campaniei

5.1. Participantii la Campanie, care pot primi un pret cu reducere de 25% pentru epilarea definitiva laser dioda cu aparatul Elysion Pro si 35% pentru epilarea definitiva laser dioda cu aparatul Venus Velocity, conform Secțiunii 6 din prezentul Regulament, sunt Participanții indicați la secțiunea 3.1. și care solicită să beneficieze de serviciul de Epilare definitiva ElysionPRO cu laser Dioda în cadrul Saloanelor Participante. 

 

SECTIUNEA 6. Beneficiile acordate

6.1. Participantul va beneficia de o reducere de 25% pentru serviciu de Epilare definitiva ElysionPRO cu laser Dioda si de 35% pentru serviciul de Epilare definitiva cu Venus Velocity, în conditiile respectării tuturor prevederilor prezentului Regulament.

6.2. Reducerea se aplică la data la care Participantul a beneficiat de serviciul de Epilare definitiva ElysionPRO cu laser Dioda in cadrul Salonului participant si va fi achitat de Participant la caserie.

 

SECTIUNEA 7. Limitarea raspunderii

7.1. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii sau imaginea Organizatorului sau a afiliaților acestuia. 

7.2. Participanții acceptă cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de către Organizator în privința beneficiului, precum și a altor schimbări legate de implementarea Campaniei. În eventualitatea unei dispute asupra validității unei participări în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă. 

 

SECTIUNEA 8. Protectia datelor cu caracter personal

8.1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal respectiv, ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (,,GDPR’’), aplicabil în statele membre ale Uniunii Europene incepand cu data de25.05.2018.

8.2. Organizatorul actioneaza in calitate de operator conform GDPR in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor care se inscriu in Campanie.

8.3. Prelucrarea datelor cu caracter personal colectate si utilizate in contextul organizarii si desfasurarii Campaniei vor fi guvernate de regulile descrise in acest Regulament.

Ce date prelucrăm?

8.4. Pentru derularea Campaniei, Organizatorul va prelucra doar datele personale pe care le furnizează fiecare Participant în scopul participării la Campanie și prin îndeplinirea tuturor condițiilor de participare în Campanie, respectiv Organizatorul intenționează să colecteze și să prelucreze următoarele date cu caracter personal furnizate de Participant:

  • Date cu rol de identificare: nume și prenume;
  • Date de contact: număr de telefon;
  • Date privitoare la serviciul contractat în cadrul saloanelor Abbate – serviciu de Epilare definitiva ElysionPRO cu laser. Casiera verifica conditiile indeplinite de pe telefonul clientei. 

Pentru ce scop și în ce temei sunt prelucrate datele personale?

8.5. Datele cu caracter personal furnizate de fiecare client participant în cadrul Campaniei sunt prelucrate în următoarele scopuri și temeiuri:

Scop

Temei

Pentru a contacta clienții participanți înscriși în cadrul Campaniei pentru a lua legătura cu aceștia în ceea ce privește programarea lor la un Salon Participant

În baza consimțământului clientului participant în cadrul Campaniei  – art. 6 alin. (1) lit. a) GDPR

Pentru plata impozitelor și contribuțiilor relevante și raportarea către autoritățile publice competente

În baza obligației legale a Organizatorului - art. 6 alin. (1) lit. c) GDPR

Activități de arhivare a acestor documente în scop financiar- contabil

În baza obligației legale a Organizatorului - art. 6 alin. (1) lit. c) GDPR

În vederea încheierii și executării viitorului contract nescris de prestare a serviciilor de Epilare definitiva ElysionPRO cu laser Dioda în cazul în care au fost îndeplinite toate cerințele prevăzute în prezentul Regulament.

În baza contractului nescris - art. 6 alin. (1) lit. b) GDPR

În vederea soluționării oricăror plângeri, reclamații solicitări din partea clienților cu privire la organizarea și desfășurarea Campaniei și serviciile ulterioare oferite în baza acesteia

*** În acest caz, dacă se ajunge la plângeri la ANPC sau instanță pot fi prelucrate date cu caracter personal suplimentare în vederea îndeplinirii obligației legale

În baza obligației legale a Organizatorului - art. 6 alin. (1) lit. c) GDPR

 

Cum au fost obținute datele?

8.6. Datele sunt colectate în mod direct de la client - Participant prin solicitarea de a beneficia de acest serviciu, precum și prin transmiterea unei plângeri ori a acțiuni în justiție în legătură cu această Campanie.

Posibilitatea retragerii consimțământului. Care este consecința retragerii consimțământului?

8.7.Persoana vizată are dreptul să își retragă în orice moment consimțământul. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

8.8. Contactarea telefonică a clientului se realizează pe baza acordului/consimțământului clientului participant. În cazul în care acesta își retrage consimțământul acesta nu va mai putea fi consultat telefonic ulterior. 

Către ce categorii de persoane vor fi dezvăluite datele?

8.9. În privința destinatarilor datelor cu caracter personal, organizatorul poate dezvalui datele cu caracter personal catre:

→  reprezentanți ai societății, respectiv angajați ai acesteia care prelucrează datele persoanele în numele societății pentru îndeplinirea serviciului;

instituții publice care își exercită activitatea în domeniul fiscal (ANAF), penal (poliție, parchet) – în cazul unor controale, verificări, inspecții și altele asemenea;

→  firmă contabilitate – întrucât societatea noastră a încheiat contracte de prestări servicii contabilitate pentru realizarea operațiunilor de contabilitate, plăți, declarații fiscale;

societate de avocați în cazul în care apare o problemă juridică în relația cu dumneavoastră;

societate IT care gestionează baza de date;

societate arhivare documente fizic/electronic;

instanțe de judecată ori birou de executori judecătorești în cazul în care ar exista un proces / o procedură de executare silită între noi și dumneavoastră.

altor societăți din cadrul grupului Abbate implicate în desfășurarea Campaniei;

8.10. Datele transmise terților vor fi adecvate și neexcesive prin raportare la scopul în care au fost colectate și care permite transmiterea către un anumit terț.

Pentru ce perioadă de timp vor fi păstrate datele?

8.11. În privința duratei de păstrare a datelor, datele cu caracter personal se pastrează cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.

8.12. Spre exemplu, datele cu caracter personal colectate pentru scopul Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia, plus o perioadă suplimentară de 3 ani (cât este termenul de prescripție pentru acțiunile in justitie). 

8.13. Cu privire la datele Participanților pentru care avem diverse obligatii de raportare si plata a taxelor si impozitelor, acestea vor fi pastrate pentru intreaga perioada de arhivare conform regulilor financiar-contabile.

 

Persoana vizată este supusă unui proces decizional automatizat?

8.14. Datele persoanei vizate Participant nu vor fi supuse unui proces decizional automatizat.

Datele persoanei vizate vor fi transferate către state terțe?

8.15. Datele persoanei vizate Participant nu vor fi transferate către state țerțe, respectiv state din afara Spațiului Economic European.

Care sunt drepturile participantilor la Campanie in calitate de persoane vizate?

8.16. Conform legii, personele vizate beneficiaza de o serie de drepturi. Incepand cu data intrarii in vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de urmatoarele drepturi:

a. Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a obtine de la Operator confirmarea ca prelucreaza datele lor cu caracter personal, precum si informatii privind specificul prelucrarii cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt pastrate, existent dreptului de rectificare, stergere sau restrictionare a prelucrarii. Acest drept le permite sa obtina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, precum si contracost orice copii suplimentare;

b. Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datelor lor cu caracter personal incorecte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt incomplete.

c. Dreptul la stergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita stergerea datelor lor cu caracter personal atunci cand:

  • Acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate si se prelucreaza;
  • Si-au retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si Operatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;
  • Datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;
  • Datele cu caracter personal trebuie sterse conform legislatiei relevante;
  • In cazul in care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pe o perioada care ii permite Operatorului sa verifice exactitatea acestor date;
  • In cazul in care prelucrarea este ilegala, iar persoanele vizate se opun stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;
  • In cazul in care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoanele vizate le solicita pentru o actiune in instanta;
  • In cazul in care persoanele vizate s-au opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Operatorilui prevaleaza asupra drepturilor lor in calitate de persoana vizata.

d. Dreptul la retragerea consimtamantului. Persoanele vizate au dreptul de a-si retrage oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe baza de consimtamant. 

e. Dreptul la opoziție. Persoanele vizate se pot opune oricand prelucrarilor pentru scopul de marketing, inclusiv profilarilor efectuate in acest scop, precum si prelucrarilor bazate pe interesul legitim al Operatorului, din motive care tin de situatia lor specifica.

f. Dreptul la restrictionare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor.

g. Dreptul la portabilitate: in masura in care se prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automatizate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Operatorului furnizarea datelor cu caracter personal intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automatizat. Daca persoanele vizate solicita acest lucru, Operatorul poate sa transmita datele lor cu caracter personal unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.

h. Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere si cerere in justitie: persoanele vizate au dreptul de a depune plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor in cazul in care considera ca le-au fost incalcate drepturile: Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal; Adresa: Bulevardul General Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, Bucuresti; e-mail anspdcp@dataprotection.ro. De asemenea, persoanele vizate au dreptul de a se adresa in justitie.

8.17. Pentru exercitarea drepturilor mentionate la punctele a)-f) persoanele vizate pot contacta Operatorul utilizand urmatoarele date de contact:

  • In atentia: Responsabilului cu Protectia Datelor (DPO);
  • Adresa de Corespondenta: București, Calea 13 Septembrie, nr. 208, bl. V39, scara1, ap. 3, sector 5;
  • E-mail: dataprotection@abbate.ro

8.18. În cazul în care persoana vizata va adresa o solicitare privind exercitarea drepturilor privind protecția datelor, societatea va răspunde acestei solicitări, în termen de maximum 30 de zile, în condițiile prevăzute de Regulamentul general privind protecția datelor.

8.19. Inainte de a da curs oricarei astfel de cereri, Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica identitatea solicitantului, pentru a ne asigura ca solicitarea provine chiar din partea persoanei vizate.

 

SECȚIUNEA 9. LITIGII

9.1. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Organizator si participanti acestea vor fi mai intâi solutionate pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, vor fi inaintate spre rezolvare instantelor judecatoresti competente.

 

SECTIUNEA 10. FORȚA MAJORĂ

10.1 Campania poate inceta, inainte de implinirea perioadei precizate la Sectiunea 4, si in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, astfel cum este definit în Codul civil, cu titlu exemplificativ, dar fără a se limita la inundație, război, cutremur și altele asemenea, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua in cele mai bune conditii prezenta Campanie, precum restricționarea activității din motive de sănătate publică.

 

SECTIUNEA 11. DISPOZITII FINALE

11.1. Organizatorul isi rezerva dreptul, la discretia sa absoluta, de a descalifica orice persoana care nu respectă prezentul Regulament, care actioneaza intr-un mod lipsit de etica sau perturbator sau care se determina ca actioneaza cu intentia de a deranja, abuza, ameninta sau hartui orice persoana.

Prezentul Regulament al Campaniei intra in vigoare incepand cu data de astazi, 07.02.2022.

 

Regulament Campanie „Beneficiaza de un tuns sau coafat gratuit”

 

Sectiunea 1: Organizatorul

Organizatorul campaniei „Beneficiaza de un tuns sau coafat gratuit” (denumită ȋn continuare ,,Campania”) este SC ABBATE SERVCOMEXIM SRL, persoană juridică romậnă, cu sediul în Calea 13 Septembrie nr. 208, bl. V39, sc. 1, ap.3, sector 5, Bucureşti, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/5678/17.07.1997, avand Cod Unic de Inregistrare RO9607341, reprezentată legal de Anghel Dan Eugen, în calitate de Administrator, denumit ȋn continuare “Organizatorul”.

1.1 Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial (denumit în continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toţi Participanţii

1.2 Prezentul Regulament poate fi consultat gratuit, pe întreaga durată a Campaniei, de orice persoană interesată online pe pagina www.abbate.ro sau in locatiile Organizatorului situate in Bucuresti la urmatoarele adrese:

13 Septembrie nr. 222;

Teiul Doamnei nr. 16.

 

1.3 Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica şi/sau completa Regulamentul, precum şi dreptul de a suspenda şi/sau înceta, şi/sau întrerupe desfăşurarea Campaniei, cu condiţia înştiinţării prealabile a Participanţilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiţonale şi vor fi comunicate către public prin publicarea în modalitățile prevăzute în paragraful precedent, anterior intrării acestora în vigoare. Orice astfel de modificare va face parte integrantă din Regulament.

1.4 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

1.5 Prin participarea la această Campanie, se prezumă cunoașterea Regulamentului și acordul implicit al participanților privind condițiile de participare. Participanții sunt rugați să respecte și să se conformeze tuturor termenilor, condițiilor și prevederilor prezentului Regulament.

 

SECŢIUNEA 2. Locul de desfasurare a campaniei

2.1. Campania este organizată şi se desfăşoară pe www.abbate.ro si în următoarele locații situate în București, denumite în continuare „Salonul Participant”:

  • Abbate Salon 13 Septembrie nr. 222
  • Abbate Salon Teiul Doamnei nr. 16

 

SECTIUNEA 3. Conditii de participare. Participanți.

3.1. Campania Beneficiaza de un tuns sau coafat gratuit” se adresată oricărei persoane fizice care îndeplinește următoarele condiții de participare în mod cumulativ:

  1. Achiziționează orice set cadou de la brandurile L’Oreal sau Kerastase, online, din magazinul www.abbate.ro, sectiunea SETURI CADOU, disponibila la adresa web http://shop.abbate.ro/category/1203/seturi-cadou.html, în perioada de desfășurare a Campaniei.
  2. Apeleaza telefonic unul dintre saloanele participante si inregistreaza o programare, in functie de disponibilitatea existenta. Programarea prealabila este o conditie obligatorie pentru a beneficia de serviciul de pe voucher. Pragramarea se poate face exclusiv la saloanele Abbate incluse in campanie.
  3. Se prezinta in salon, la ora si data stabilite pentru programare, prezentand voucherul, in format fizic sau electronic. Voucherul trebuie sa fie in perioada de valabilitate.
  4. Participantul va alege unul dintre cele doua servicii disponibile: tuns sau coafat.

 

SECTIUNEA 4. Perioada de desfășurare a campaniei

4.1. Perioada de desfăşurare a Campaniei este 15.06.2022-15.07.2022, inclusiv, în cadrul programului de lucru al Salonului participant la campanie.  

4.2. După data încheierii Campaniei, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate şi nu îşi mai asumă nicio obligaţie în legătură cu orice circumstanţă care ar putea eventual conduce la concluzia actualităţii sau continuării Campaniei.

 

SECTIUNEA 5. Mecanismul de desfasurare a campaniei

5.1. Participantii la Campanie, care pot primi un tuns sau coafat simplu (perie sau placa) gratuit, conform Secțiunii 6 din prezentul Regulament, sunt Participanții indicați la secțiunea 3.1. și care solicită să beneficieze de serviciul ales în cadrul Saloanelor Participante, in baza voucherului promotional.

5.2 Voucherul se poate obtine exclusiv prin achizitionarea pe www.abbate.ro a unui set sau pachet cadou marca L’Oreal Professionnel sau Kerastase.

5.3 Voucherul va fi primit de catre Partcipant fie in colet, in format fizic, fie pe e-mail, in format electronic.

5.4 Voucherul este valabil 60 zile de la momentul achizitiei efectuate de pe www.abbate.ro

5.5 In momentul programarii, Participantul trebuie sa comunice pe care dintre cele doua servicii il va alege.

5.6 Programarea se va face in masura disponibilitatii, Participantul neavand dreptul de a solicita un anumit stilist.

5.7 Participantul are obligatia de a se prezenta la momentul programarii cu parul recent spalat. Stilistul poate refuza efectuarea serviciului din motive de igiena necorespunzatoare sau poate recomanda o samponare in salon.

5.8 In cazul in care Participantul decide sa achizitioneze alte servicii in salon, acestea vor fi achitate la preturile de lista afisate in salon.

 

SECTIUNEA 6. Beneficiile acordate

6.2. Participantul va beneficia de un serviciu de tuns sau de coafat in Abbate Salon, în conditiile respectării tuturor prevederilor prezentului Regulament, astfel:

6.2.1 Pentru serviciul de tuns, valoarea voucherului este de 30 lei.

6.2.2 Pentru serviciul de coafat simplu, valoarea voucherului este de 28 lei (par scurt) sau 34 lei (par mediu) sau 39 lei (par lung) sau 50 lei (par foarte lung).

 

SECTIUNEA 7. Limitarea raspunderii

7.1 Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii sau imaginea Organizatorului sau a afiliaților acestuia.

7.2 Participanții acceptă cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de către Organizator în privința beneficiului, precum și a altor schimbări legate de implementarea Campaniei. În eventualitatea unei dispute asupra validității unei participări în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.

 

SECTIUNEA 8. Protectia datelor cu caracter personal

8.1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal respectiv, ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (,,GDPR’’), aplicabil în statele membre ale Uniunii Europene incepand cu data de  25.05.2018.

8.2. Organizatorul actioneaza in calitate de operator conform GDPR in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor care se inscriu in Campanie.

8.3. Prelucrarea datelor cu caracter personal colectate si utilizate in contextul organizarii si desfasurarii Campaniei vor fi guvernate de regulile descrise in acest Regulament.

Ce date prelucrăm?

8.4. Pentru derularea Campaniei, Organizatorul va prelucra doar datele personale pe care le furnizează fiecare Participant în scopul participării la Campanie și prin îndeplinirea tuturor condițiilor de participare în Campanie, respectiv Organizatorul intenționează să colecteze și să prelucreze următoarele date cu caracter personal furnizate de Participant:

  • Date cu rol de identificare: nume și prenume;
  • Date de contact: număr de telefon;
  • Date privitoare la serviciul contractat în cadrul saloanelor Abbate – serviciu de Epilare definitiva cu laser.

 

Pentru ce scop și în ce temei sunt prelucrate datele personale?

8.5. Datele cu caracter personal furnizate de fiecare client participant în cadrul Campaniei sunt prelucrate în următoarele scopuri și temeiuri:

Scop

Temei

Pentru a contacta clienții participanți înscriși în cadrul Campaniei pentru a lua legătura cu aceștia în ceea ce privește programarea lor la un Salon Participant

În baza consimțământului clientului participant în cadrul Campaniei  – art. 6 alin. (1) lit. a) GDPR

Pentru plata impozitelor și contribuțiilor relevante și raportarea către autoritățile publice competente

În baza obligației legale a Organizatorului - art. 6 alin. (1) lit. c) GDPR

Activități de arhivare a acestor documente în scop financiar- contabil

În baza obligației legale a Organizatorului - art. 6 alin. (1) lit. c) GDPR

În vederea încheierii și executării viitorului contract nescris de prestare a serviciilor de Epilare definitiva ElysionPRO cu laser Dioda în cazul în care au fost îndeplinite toate cerințele prevăzute în prezentul Regulament.

În baza contractului nescris - art. 6 alin. (1) lit. b) GDPR

În vederea soluționării oricăror plângeri, reclamații solicitări din partea clienților cu privire la organizarea și desfășurarea Campaniei și serviciile ulterioare oferite în baza acesteia

*** În acest caz, dacă se ajunge la plângeri la ANPC sau instanță pot fi prelucrate date cu caracter personal suplimentare în vederea îndeplinirii obligației legale

În baza obligației legale a Organizatorului - art. 6 alin. (1) lit. c) GDPR

Cum au fost obținute datele?

8.6. Datele sunt colectate în mod direct de la client - Participant prin solicitarea de a beneficia de acest serviciu, precum și prin transmiterea unei plângeri ori a acțiuni în justiție în legătură cu această Campanie.

Posibilitatea retragerii consimțământului. Care este consecința retragerii consimțământului?

8.7.Persoana vizată are dreptul să își retragă în orice moment consimțământul. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

8.8. Contactarea telefonică a clientului se realizează pe baza acordului/consimțământului clientului participant. În cazul în care acesta își retrage consimțământul acesta nu va mai putea fi consultat telefonic ulterior.

Către ce categorii de persoane vor fi dezvăluite datele?

8.9. În privința destinatarilor datelor cu caracter personal, organizatorul poate dezvalui datele cu caracter personal catre:

→  reprezentanți ai societății, respectiv angajați ai acesteia care prelucrează datele persoanele în numele societății pentru îndeplinirea serviciului;

instituții publice care își exercită activitatea în domeniul fiscal (ANAF), penal (poliție, parchet) – în cazul unor controale, verificări, inspecții și altele asemenea;

→  firmă contabilitate – întrucât societatea noastră a încheiat contracte de prestări servicii contabilitate pentru realizarea operațiunilor de contabilitate, plăți, declarații fiscale;

societate de avocați în cazul în care apare o problemă juridică în relația cu dumneavoastră;

societate IT care gestionează baza de date;

societate arhivare documente fizic/electronic;

instanțe de judecată ori birou de executori judecătorești în cazul în care ar exista un proces / o procedură de executare silită între noi și dumneavoastră.

altor societăți din cadrul grupului Abbate implicate în desfășurarea Campaniei;

8.10. Datele transmise terților vor fi adecvate și neexcesive prin raportare la scopul în care au fost colectate și care permite transmiterea către un anumit terț.

Pentru ce perioadă de timp vor fi păstrate datele?

8.11. În privința duratei de păstrare a datelor, datele cu caracter personal se pastrează cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.

8.12. Spre exemplu, datele cu caracter personal colectate pentru scopul Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia, plus o perioadă suplimentară de 3 ani (cât este termenul de prescripție pentru acțiunile in justitie).

8.13. Cu privire la datele Participanților pentru care avem diverse obligatii de raportare si plata a taxelor si impozitelor, acestea vor fi pastrate pentru intreaga perioada de arhivare conform regulilor financiar-contabile.

Persoana vizată este supusă unui proces decizional automatizat?

8.14. Datele persoanei vizate Participant nu vor fi supuse unui proces decizional automatizat.

Datele persoanei vizate vor fi transferate către state terțe?

8.15. Datele persoanei vizate Participant nu vor fi transferate către state țerțe, respectiv state din afara Spațiului Economic European.

Care sunt drepturile participantilor la Campanie in calitate de persoane vizate?

8.16. Conform legii, personele vizate beneficiaza de o serie de drepturi. Incepand cu data intrarii in vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de urmatoarele drepturi:

a. Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a obtine de la Operator confirmarea ca prelucreaza datele lor cu caracter personal, precum si informatii privind specificul prelucrarii cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt pastrate, existent dreptului de rectificare, stergere sau restrictionare a prelucrarii. Acest drept le permite sa obtina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, precum si contracost orice copii suplimentare;

b. Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datelor lor cu caracter personal incorecte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt incomplete.

c. Dreptul la stergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita stergerea datelor lor cu caracter personal atunci cand:

  • Acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate si se prelucreaza;
  • Si-au retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si Operatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;
  • Datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;
  • Datele cu caracter personal trebuie sterse conform legislatiei relevante;
  • In cazul in care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pe o perioada care ii permite Operatorului sa verifice exactitatea acestor date;
  • In cazul in care prelucrarea este ilegala, iar persoanele vizate se opun stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;
  • In cazul in care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoanele vizate le solicita pentru o actiune in instanta;
  • In cazul in care persoanele vizate s-au opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Operatorilui prevaleaza asupra drepturilor lor in calitate de persoana vizata.

d. Dreptul la retragerea consimtamantului. Persoanele vizate au dreptul de a-si retrage oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe baza de consimtamant.

e. Dreptul la opoziție. Persoanele vizate se pot opune oricand prelucrarilor pentru scopul de marketing, inclusiv profilarilor efectuate in acest scop, precum si prelucrarilor bazate pe interesul legitim al Operatorului, din motive care tin de situatia lor specifica.

e. Dreptul la restrictionare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor.

f. Dreptul la portabilitate: in masura in care se prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automatizate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Operatorului furnizarea datelor cu caracter personal intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automatizat. Daca persoanele vizate solicita acest lucru, Operatorul poate sa transmita datele lor cu caracter personal unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.

g. Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere si cerere in justitie: persoanele vizate au dreptul de a depune plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor in cazul in care considera ca le-au fost incalcate drepturile: Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal; Adresa: Bulevardul General Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, Bucuresti; e-mail anspdcp@dataprotection.ro. De asemenea, persoanele vizate au dreptul de a se adresa in justitie.

8.17. Pentru exercitarea drepturilor mentionate la punctele a)-f) persoanele vizate pot contacta Operatorul utilizand urmatoarele date de contact:

  • In atentia: Responsabilului cu Protectia Datelor (DPO);
  • Adresa de Corespondenta: București, Calea 13 Septembrie, nr. 208, bl. V39, scara1, ap. 3, sector 5;
  • E-mail: dataprotection@abbate.ro

8.18. În cazul în care persoana vizata va adresa o solicitare privind exercitarea drepturilor privind protecția datelor, societatea va răspunde acestei solicitări, în termen de maximum 30 de zile, în condițiile prevăzute de Regulamentul general privind protecția datelor.

8.19. Inainte de a da curs oricarei astfel de cereri, Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica identitatea solicitantului, pentru a ne asigura ca solicitarea provine chiar din partea persoanei vizate.

 

SECȚIUNEA 9. LITIGII

9.1. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Organizator si participanti acestea vor fi mai intâi solutionate pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, vor fi inaintate spre rezolvare instantelor judecatoresti competente.

 

SECTIUNEA 10. FORȚA MAJORĂ

10.1 Campania poate inceta, inainte de implinirea perioadei precizate la Sectiunea 4, si in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, astfel cum este definit în Codul civil, cu titlu exemplificativ, dar fără a se limita la inundație, război, cutremur și altele asemenea,  inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua in cele mai bune conditii prezenta Campanie, precum restricționarea activității din motive de sănătate publică.

 

SECTIUNEA 11. DISPOZITII FINALE

11.1. Organizatorul isi rezerva dreptul, la discretia sa absoluta, de a descalifica orice persoana care nu respectă prezentul Regulament, care actioneaza intr-un mod lipsit de etica sau perturbator sau care se determina ca actioneaza cu intentia de a deranja, abuza, ameninta sau hartui orice persoana.

Prezentul Regulament al Campaniei intra in vigoare incepand cu data de astazi, 03.01.2022.

 

ORGANIZATOR

SC ABBATE SERVCOMEXIM SRL

Sediu Social: Bucuresti, Calea 13 Septenbrie, nr 208, bl. V39, sc. 1, ap.3 sector  5

Nr. Reg. Com: J40/5678/17.07.1997

CUI: RO 9607341

 

 

Regulament Promotie „Lac de unghii OPI cadou”

 

Sectiunea 1: Organizatorul

1.1 Organizatorul campaniei „Beneficiaza de un tuns sau coafat gratuit” (denumită ȋn continuare ,,Campania”) este SC ABBATE SERVCOMEXIM SRL, persoană juridică romậnă, cu sediul în Calea 13 Septembrie nr. 208, bl. V39, sc. 1, ap.3, sector 5, Bucureşti, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/5678/17.07.1997, avand Cod Unic de Inregistrare RO9607341, reprezentată legal de Anghel Dan Eugen, în calitate de Administrator, denumit ȋn continuare “Organizatorul”.

 

1.2 Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial (denumit în continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toţi Participanţii

 

1.2 Prezentul Regulament poate fi consultat gratuit, pe întreaga durată a Campaniei, de orice persoană interesată online pe pagina www.abbate.ro pe linkul http://shop.abbate.ro/page/38/regulament-campanii-saloane-abbate.html#2

 

1.3 Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica şi/sau completa Regulamentul, precum şi dreptul de a suspenda şi/sau înceta, şi/sau întrerupe desfăşurarea Campaniei, cu condiţia înştiinţării prealabile a Participanţilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiţonale şi vor fi comunicate către public prin publicarea în modalitățile prevăzute în paragraful precedent, anterior intrării acestora în vigoare. Orice astfel de modificare va face parte integrantă din Regulament.

 

1.4 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

 

1.5 Prin participarea la această Campanie, se prezumă cunoașterea Regulamentului și acordul implicit al participanților privind condițiile de participare. Participanții sunt rugați să respecte și să se conformeze tuturor termenilor, condițiilor și prevederilor prezentului Regulament.

 

SECŢIUNEA 2. Locul de desfasurare a campaniei

2.1. Campania este organizată şi se desfăşoară pe magazinul online de pe site-ul Organizatorului, respectiv www.abbate.ro

 

SECTIUNEA 3. Conditii de participare. Participanți.

3.1. Campania Lac de unghii OPI cadou” se adresată oricărei persoane fizice care îndeplinește următoarele condiții de participare în mod cumulativ:

  1. Achiziționează orice set cadou Wella Professionals, semnalat in denumire cu formularea „ + Lac de unghii OPI Infinite Shine CADOU”, din magazinul online www.abbate.ro, sectiunea SETURI CADOU, disponibila la adresa web http://shop.abbate.ro/category/1203/seturi-cadou.html, în perioada de desfășurare a Campaniei.
  2. Realizeaza plata comenzii, prin metoda de plata aleasa.

 

SECTIUNEA 4. Perioada de desfășurare a campaniei

4.1. Perioada de desfăşurare a Campaniei este 15.06.2022-15.08.2022, sau pana la epuizarea stocurilor.

4.2. După data încheierii Campaniei, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate şi nu îşi mai asumă nicio obligaţie în legătură cu orice circumstanţă care ar putea eventual conduce la concluzia actualităţii sau continuării Campaniei.

 

SECTIUNEA 5. Mecanismul de desfasurare a campaniei

5.1. Participantii la Campanie, indicați la secțiunea 3.1., vor alege de pe site-ul Organizatorului setul cadou pe care doresc sa il achizitioneze, adaugandu-l in cosul de cumparaturi.

5.2 Lacul de unghii OPI se ofera cadou exclusiv la pachetele semnalate vizual si scriptic cu promotia. Produsul cadou nu va aparea separat in cosul de cumparturi si nici in comanda.

5.3 Participantul va finaliza comanda conform procedurii standard de pe site.

5.4 Organizatorul va livra Participantului, prin curier rapid, setul de produse Wella Professionals achizitionat, impreuna cu un lac de unghii gratuit, reprezentand beneficiul campaniei promotionale.

5.5 Lacul de unghii poate avea orice culoare, la alegerea exclusiva a Organizatorului. Culoarea lacului din fotografia de prezentare este doar cu titlu de ilustrare si nu reprezinta o obligatie de livrare a lacului de unghii in culoarea respectiva.

5.6 Participantul nu poate solicita schimbarea lacului de unghii primit Cadou.

5.7 In cazul unui retur al pachetului achizitionat, Participantul se obliga sa returneze si produsul cadou.

 

SECTIUNEA 6. Beneficiile acordate

6.2. Participantul va beneficia de un produs gratuit, respeciv un lac de unghii marca OPI, gama Infinite Shine, in valoare de 44 lei.

 

SECTIUNEA 7. Limitarea raspunderii

7.1 Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii sau imaginea Organizatorului sau a afiliaților acestuia.

7.2 Participanții acceptă cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de către Organizator în privința beneficiului, precum și a altor schimbări legate de implementarea Campaniei. În eventualitatea unei dispute asupra validității unei participări în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.

 

SECTIUNEA 8. Protectia datelor cu caracter personal

 

8.1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal respectiv, ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (,,GDPR’’), aplicabil în statele membre ale Uniunii Europene incepand cu data de  25.05.2018.

8.2. Organizatorul actioneaza in calitate de operator conform GDPR in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor care se inscriu in Campanie.

8.3. Prelucrarea datelor cu caracter personal colectate si utilizate in contextul organizarii si desfasurarii Campaniei vor fi guvernate de regulile descrise in acest Regulament.

Ce date prelucrăm?

8.4. Pentru derularea Campaniei, Organizatorul va prelucra doar datele personale pe care le furnizează fiecare Participant în scopul participării la Campanie și prin îndeplinirea tuturor condițiilor de participare în Campanie, respectiv Organizatorul intenționează să colecteze și să prelucreze următoarele date cu caracter personal furnizate de Participant:

  • Date cu rol de identificare: nume și prenume;
  • Date de contact: număr de telefon;
  • Date privitoare la serviciul contractat în cadrul saloanelor Abbate – serviciu de Epilare definitiva cu laser.

 

Pentru ce scop și în ce temei sunt prelucrate datele personale?

8.5. Datele cu caracter personal furnizate de fiecare client participant în cadrul Campaniei sunt prelucrate în următoarele scopuri și temeiuri:

Scop

Temei

Pentru a contacta clienții participanți înscriși în cadrul Campaniei pentru a lua legătura cu aceștia în ceea ce privește programarea lor la un Salon Participant

În baza consimțământului clientului participant în cadrul Campaniei  – art. 6 alin. (1) lit. a) GDPR

Pentru plata impozitelor și contribuțiilor relevante și raportarea către autoritățile publice competente

În baza obligației legale a Organizatorului - art. 6 alin. (1) lit. c) GDPR

Activități de arhivare a acestor documente în scop financiar- contabil

În baza obligației legale a Organizatorului - art. 6 alin. (1) lit. c) GDPR

În vederea încheierii și executării viitorului contract nescris de prestare a serviciilor de Epilare definitiva ElysionPRO cu laser Dioda în cazul în care au fost îndeplinite toate cerințele prevăzute în prezentul Regulament.

În baza contractului nescris - art. 6 alin. (1) lit. b) GDPR

În vederea soluționării oricăror plângeri, reclamații solicitări din partea clienților cu privire la organizarea și desfășurarea Campaniei și serviciile ulterioare oferite în baza acesteia

*** În acest caz, dacă se ajunge la plângeri la ANPC sau instanță pot fi prelucrate date cu caracter personal suplimentare în vederea îndeplinirii obligației legale

În baza obligației legale a Organizatorului - art. 6 alin. (1) lit. c) GDPR

 

 

Cum au fost obținute datele?

8.6. Datele sunt colectate în mod direct de la client - Participant prin solicitarea de a beneficia de acest serviciu, precum și prin transmiterea unei plângeri ori a acțiuni în justiție în legătură cu această Campanie.

Posibilitatea retragerii consimțământului. Care este consecința retragerii consimțământului?

8.7.Persoana vizată are dreptul să își retragă în orice moment consimțământul. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

8.8. Contactarea telefonică a clientului se realizează pe baza acordului/consimțământului clientului participant. În cazul în care acesta își retrage consimțământul acesta nu va mai putea fi consultat telefonic ulterior.

Către ce categorii de persoane vor fi dezvăluite datele?

8.9. În privința destinatarilor datelor cu caracter personal, organizatorul poate dezvalui datele cu caracter personal catre:

→  reprezentanți ai societății, respectiv angajați ai acesteia care prelucrează datele persoanele în numele societății pentru îndeplinirea serviciului;

instituții publice care își exercită activitatea în domeniul fiscal (ANAF), penal (poliție, parchet) – în cazul unor controale, verificări, inspecții și altele asemenea;

→  firmă contabilitate – întrucât societatea noastră a încheiat contracte de prestări servicii contabilitate pentru realizarea operațiunilor de contabilitate, plăți, declarații fiscale;

societate de avocați în cazul în care apare o problemă juridică în relația cu dumneavoastră;

societate IT care gestionează baza de date;

societate arhivare documente fizic/electronic;

instanțe de judecată ori birou de executori judecătorești în cazul în care ar exista un proces / o procedură de executare silită între noi și dumneavoastră.

altor societăți din cadrul grupului Abbate implicate în desfășurarea Campaniei;

8.10. Datele transmise terților vor fi adecvate și neexcesive prin raportare la scopul în care au fost colectate și care permite transmiterea către un anumit terț.

Pentru ce perioadă de timp vor fi păstrate datele?

8.11. În privința duratei de păstrare a datelor, datele cu caracter personal se pastrează cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.

8.12. Spre exemplu, datele cu caracter personal colectate pentru scopul Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia, plus o perioadă suplimentară de 3 ani (cât este termenul de prescripție pentru acțiunile in justitie).

8.13. Cu privire la datele Participanților pentru care avem diverse obligatii de raportare si plata a taxelor si impozitelor, acestea vor fi pastrate pentru intreaga perioada de arhivare conform regulilor financiar-contabile.

Persoana vizată este supusă unui proces decizional automatizat?

8.14. Datele persoanei vizate Participant nu vor fi supuse unui proces decizional automatizat.

Datele persoanei vizate vor fi transferate către state terțe?

8.15. Datele persoanei vizate Participant nu vor fi transferate către state țerțe, respectiv state din afara Spațiului Economic European.

Care sunt drepturile participantilor la Campanie in calitate de persoane vizate?

8.16. Conform legii, personele vizate beneficiaza de o serie de drepturi. Incepand cu data intrarii in vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de urmatoarele drepturi:

a. Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a obtine de la Operator confirmarea ca prelucreaza datele lor cu caracter personal, precum si informatii privind specificul prelucrarii cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt pastrate, existent dreptului de rectificare, stergere sau restrictionare a prelucrarii. Acest drept le permite sa obtina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, precum si contracost orice copii suplimentare;

 

b. Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datelor lor cu caracter personal incorecte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt incomplete.

 

c. Dreptul la stergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita stergerea datelor lor cu caracter personal atunci cand:

  • Acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate si se prelucreaza;
  • Si-au retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si Operatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;
  • Datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;
  • Datele cu caracter personal trebuie sterse conform legislatiei relevante;
  • In cazul in care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pe o perioada care ii permite Operatorului sa verifice exactitatea acestor date;
  • In cazul in care prelucrarea este ilegala, iar persoanele vizate se opun stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;
  • In cazul in care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoanele vizate le solicita pentru o actiune in instanta;
  • In cazul in care persoanele vizate s-au opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Operatorilui prevaleaza asupra drepturilor lor in calitate de persoana vizata.

 

d. Dreptul la retragerea consimtamantului. Persoanele vizate au dreptul de a-si retrage oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe baza de consimtamant.

 

e. Dreptul la opoziție. Persoanele vizate se pot opune oricand prelucrarilor pentru scopul de marketing, inclusiv profilarilor efectuate in acest scop, precum si prelucrarilor bazate pe interesul legitim al Operatorului, din motive care tin de situatia lor specifica.

 

e. Dreptul la restrictionare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor.

 

f. Dreptul la portabilitate: in masura in care se prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automatizate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Operatorului furnizarea datelor cu caracter personal intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automatizat. Daca persoanele vizate solicita acest lucru, Operatorul poate sa transmita datele lor cu caracter personal unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.

 

g. Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere si cerere in justitie: persoanele vizate au dreptul de a depune plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor in cazul in care considera ca le-au fost incalcate drepturile: Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal; Adresa: Bulevardul General Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, Bucuresti; e-mail anspdcp@dataprotection.ro. De asemenea, persoanele vizate au dreptul de a se adresa in justitie.

8.17. Pentru exercitarea drepturilor mentionate la punctele a)-f) persoanele vizate pot contacta Operatorul utilizand urmatoarele date de contact:

  • In atentia: Responsabilului cu Protectia Datelor (DPO);
  • Adresa de Corespondenta: București, Calea 13 Septembrie, nr. 208, bl. V39, scara1, ap. 3, sector 5;
  • E-mail: dataprotection@abbate.ro

 

8.18. În cazul în care persoana vizata va adresa o solicitare privind exercitarea drepturilor privind protecția datelor, societatea va răspunde acestei solicitări, în termen de maximum 30 de zile, în condițiile prevăzute de Regulamentul general privind protecția datelor.

8.19. Inainte de a da curs oricarei astfel de cereri, Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica identitatea solicitantului, pentru a ne asigura ca solicitarea provine chiar din partea persoanei vizate.

 

SECȚIUNEA 9. LITIGII

 

9.1. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Organizator si participanti acestea vor fi mai intâi solutionate pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, vor fi inaintate spre rezolvare instantelor judecatoresti competente.

 

 

SECTIUNEA 10. FORȚA MAJORĂ

10.1 Campania poate inceta, inainte de implinirea perioadei precizate la Sectiunea 4, si in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, astfel cum este definit în Codul civil, cu titlu exemplificativ, dar fără a se limita la inundație, război, cutremur și altele asemenea,  inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua in cele mai bune conditii prezenta Campanie, precum restricționarea activității din motive de sănătate publică.

 

SECTIUNEA 11. DISPOZITII FINALE

11.1. Organizatorul isi rezerva dreptul, la discretia sa absoluta, de a descalifica orice persoana care nu respectă prezentul Regulament, care actioneaza intr-un mod lipsit de etica sau perturbator sau care se determina ca actioneaza cu intentia de a deranja, abuza, ameninta sau hartui orice persoana.

Prezentul Regulament al Campaniei intra in vigoare incepand cu data de astazi, 03.01.2022.

 

ORGANIZATOR

SC ABBATE SERVCOMEXIM SRL

Sediu Social: Bucuresti, Calea 13 Septenbrie, nr 208, bl. V39, sc. 1, ap.3 sector  5

Nr. Reg. Com: J40/5678/17.07.1997

CUI: RO 9607341

 

 

 

Articole de Blog
Saloane Abbate

24 ANI DE EXPERIENTA

 

8 SALOANE DE INFRUMUSETARE

 

Afla mai multe…

Abonare newsletter