Care sunt pasii pentru a urca produsele in cosul de cumparaturi?
1. Yay! Coșul de cumpărături Abbate!
- Dacă ai peste 16 ani poți cumpăra produse de pe website-ul https://www.abbate.ro/ prin comandă online, după ce ai navigat prin website și ți-ai făcut o idee despre gama de produse de îngrijire pe care o oferim.
- Poți regăsi produsele noastre în pagina intitulată „Cosmetice Online”.
- Promoțiile produselor noastre le poți regăsiți în pagina intitulată „Promoții”.
- De asemenea, mai poti identifica produse în bara de căutare disponibilă în varianta simplă, existentă în partea stângă, sus a website-ului și care arată așa:
- sau avansată in partea de jos a paginii, unde scrie ‘’Cautare Avansata’’
- Poți selecta produsele pe care dorești să le achiziționezi, precum și numărul acestora (cantitatea dorită) și le poti adăuga în coșul de cumpărături, apăsând pe butonul "Adăuga în cos". Butonul respectiv se află în dreptul fiecărui produs de pe website și arată așa:
- Poți adăuga în coș oricâte produse dorești, în limita stocului disponibil, folosind procedeul descris mai sus. Stocul disponibil de produse este indicat sub pret si arată cam așa:
În situația în care din motive tehnice apare o eroare și produsul apare ca fiind disponibil, deși acesta este indisponibil, te vom suna de îndată pentru a te informa cu privire la acest aspect și pentru a remedia problema, fie prin achiziționarea unui alt produs similar, fie prin returnarea banilor.
- Pentru a elimina un produs din coșul tău de cumparaturi, apasă butonul X ce înseamnă "Șterge articol" și este situat în dreptul rubrica „Cantitate”. Butonul X („Șterge articol”) arată așa:
- În schimb, dacă dorești să adaugi sau să elimini din cantitatea de produse selectate inițial, în pagina „Vezi Coș” , la rubrica „Cantitate” poți crește sau scădea cantitatea “din plus si minus” de produse dorite, apăsând butonul care arată așa:
- Pentru a vedea întregul coș de cumpărături poți accesa oricând pagina „Vezi Coș”, disponibilă în partea dreapta sus a ecranului și care arată așa:
2. Aha, dar cum plasez o comandă?
- Comenzile se pot plasa online la orice oră.
- Dupa ce ai adăugat produsele în coș, recitește lista produselor și apasă pe butonul "Trimite comanda" care arată așa:
- Mai departe, pentru a comanda produsele adăugate în coș trebuie să urmezi pașii următori:
2.1. Adresa de facturare
Dacă nu ai un cont înregistrat la noi, poți alege să îți crezi un cont sau să te înregistrezi cu profilul tău de Facebook;
Dacă ai ales anterior să ai un cont/ să te înregistrezi cu profilul tău de Facebook, loghează-te apasând butonul pentru opțiunea ta:
Atenție! Dacă alegi să îți configurezi un cont, datele contului vor rămâne înregistrate și nu va mai fi nevoie să le introduci din nou în cazul unei noi comenzi, decât dacă dorești să schimbi adresa de facturare/livrare.
- Mai intai completează numele, prenumele și datele perosonale necesare livrarii sau facturarii (țară, județ,oras, stradă);
2.2. Adresa de livrare
- Completează adresa de livrare dacă este una distinctă de cea de facturare. În situația în care adresa de livrare coincide cu adresa de facturare, bifează următoarea rubrică:
- Modalitatea de facturare si livrare
- Alege modalitatea de plată. Pentru a efectua plata ai două opțiuni:
- Plata prin ramburs (la livrare);
- Plata cu card bancar (online);
- Plata prin transfer bancar;
Pentru plata cu card bancar vei fi redirecționat în pagina procesatorului de plăți MobilPay.ro.
Plata prin transfer bancar se face in contul Iban: RO43UGBI0000132031396RON, ABBATE SERVCOMEXIM SRL
CUI: 9607341
Garanti Bank – Ag. Magheru , iar la detalii se mentioneaza numele celui ce a initiat comanda si numarul comenzii primit pe email.
- Apasă butonul „Efectuați plata” care arată așa:
Acest buton îți indică în mod clar că plasarea comenzii implică obligația ta de plată. Înainte de confirmarea comenzii, sunteți întotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veți avea întotdeauna posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comanda.
- După ce ați efectuat plata, comanda este transmisă spre validare echipei Abbate.
- În cazul în care nu putem onora un contract din cauza unei erori eroare tehnice privind stocul de produse sau de altă natură ori neconformități constatate în momentul procesului de expediere, te vom informa cu privire la această situație și îți vom rambursa sumele plătite de către tine pentru aceste produse, dacă este cazul, în conformitate cu dispozițiile de rambursare descrise în Termeni și condiții.
- Vei primi și o factură aferentă bunurilor comandate, exclusiv în format electronic, aceasta fiind transmisă, în funcție de opțiunea ta, fie în contul tău de pe website, fie pe e-mail;
3. Oare pot modifica sau anula comanda?
- Daca te răzgândești înainte să apeși pe butonul de plasare a comenzii "Finalizare comandă", poti elimina din coșul de cumparaturi produsele pe care nu mai dorești să le cumperi sau poți modifica amănuntele legate de facturare, livrare sau de metoda de plată.
- Daca ai plasat deja comanda, aceasta nu mai poate fi modificată, ci doar anulată. Pentru anularea comenzii scrie-ne la comenzi@abbate.ro.
- Îți arătăm faptul că nu pot fi modificate detaliile de livrare sau ramburs pentru o comandă plasată.
- În situația în care ai comandat produsul greșit sau ai completat adresa greșit, comanda trebuie anulată și vei replasa comanda cu datele și produsele corecte.
4.Dacă nu m-am hotărât asupra tuturor produselor, cât timp rămân în coșul de cumpărături produsele care au fost adăugate deja în coș?
- Produsele adăugate în coșul de cumpături fără a fi transmisă o comandă rămân acolo timp de 90 de zile.
- Atenție! Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături și menținerea acestuia în coș, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
Cum platesc?
1. Care este costul produselor?
- Toate produsele de pe site-ul abbate.ro au preturile afisate in lei, pret care include si TVA-ul.
2. Exista o taxa de procesare a comenzii?
- Nu, nu exista o astfel de taxa.
3. Care este costul transportatorului pentru livrarea comenzii?
- Pentru comenzile pe Bucuresti avem urmatoarele optiuni:
- Curier rapid: 17 lei cu plata online.
- Curier rapid 21 lei cu plata efectuata prin ramburs.
- Pentru toate comenzile nationale avem urmatoarele optiuni:
- Curier rapid: 21 lei
Pentru localitatile ce nu se afla in aria de acoperire a transportatorului, clientul plateste in plus o taxa unica de 11 lei + TVA.
Afla daca esti in aria de acoperire a transportatorului accesand urmatorul link:
https://www.urgentcargus.ro/DOC/Servicii/Arie_de_acoperire_RO.pdf
Transport GRATUIT pentru comenzile ridicate din saloanele Abbate Bucuresti indiferent de metoda platii.
De asemenea, transportul este GRATUIT pentru comenzi mai mari de 299 lei.
4. In ce moneda pot face plata?
- Plata se face exclusiv in lei.
5. Cum pot efectua plata (modalitati de plata)?
- Plata prin ramburs (la livrare)
Daca ai optat pentru aceasta varianta, plata se poate face integral in momentul livrarii comenzii de catre curier la adresa specificata de tine pentru livrarea produselor.
- Plata prin card bancar (online, prin intermediul internetului)
Daca ai optat pentru aceasta varianta, aceasta metoda de plata va ofera posibilitatea de a cumpara produsele noastre in deplina siguranta si fara niciun alt comision prin intermediul procesatorilor de plati.
In cazul platilor online, Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de LEI.
Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
- Plata prin transfer bancar
Cum se face livrarea produselor?
1. În cât timp se va face livrarea produselor prin curier?
- Livrarea prin curier se face în 3-6 zile lucrătoare.
*In perioada campaniilor promoționale și a sărbătorilor legale pot exista întârzieri de până la 30 zile în livrarea comenzilor din cauza volumul mare de comenzi recepționate sau a aglomerării de livrări prin firmele de curierat naționale.
2. Unde se va face livrarea produselor?
- Livrarea coletelor se face la adresa specificată de către client.
- Livrarea nu se face internațional, ci doar pe teritoriul României.
3. Dacă am optat pentru varianta livrării coletului prin curier, cine îmi va face livrarea produselor?
- Deoarece lucrăm cu mai multe firme de curierat, după plasarea comenzii către curier vei fi informat în cont sau prin e-mail (dacă nu ți-ai făcut un cont la noi) ce firmă se va ocupa de livrarea produselor tale.
4. Ce se întâmplă dacă nu m-am putut întâlni cu curierul pentru a-mi livra pachetul?
- Dacă în niciuna din cele două încercări pentru livrarea coletului nu v-ați putut întâlni cu curierul, coletul va rămâne timp de 3 zile la curierul zonal. Veți fi informat prin SMS din ce loc puteți ridica acel colet.
- Dacă nu ați ridicat coletul în perioada de timp indicată anterior, coletul se va întoarce la Vânzător. În situația în care ați făcut plata coletului banii vă vor fi restituiți într-un cont bancar indicat de către dumneavoastră sau dacă doriți puteți primi un voucher valoric pentru efectuarea altor cumpărături de pe website.
Cum se face returul ?
1. În cât timp pot face returul produselor?
Poți returna orice produs comandat din magazinul nostru virtual, în termen de 14 zile calendaristice, fie completând formularul disponibil pe website, fie trimițând o cerere de înregistrare a returului la adresa comenzi@abbate.ro
2. Mi se percep penalități pentru returnarea produsului sau alte costuri?
Nu se percep penalități, însă va trebui să suporți costul de livrare a produselor.
3. Trebuie să justific în vreun fel de ce am returnat produsele?
Nu îți vor solicita să prezinți motivul pentru care ai luat aceasta decizie.
4. La ce adresă voi face returul comenzii?
Adresa la care poți să faci returul comenzii îți va fi comunicată de către unul dintre operatorii noștri, după verificarea cererii de retur.
5. Se cer condiții speciale pentru a returna produsele comandate?
Conform legislației în materia consumatorilor, produsele pot fi returnate numai dacă sunt în aceeași stare în care au fost livrate, inclusiv ambalajul original și dacă sunt însoțite de factura fiscală și chitanța de plată.
Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă forme de consum sau uzură, cu ambalajul desfăcut sau desigilat, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc.
Te rugăm să ai în vedere că nu se acceptă returul dacă produsele sunt testate/încercate.
Chiar dacă o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate așa cum vin de la producător, iar în cadrul procedurii de verificare dacă depistăm că acestea au fost desfăcute și testate, returul va fi acceptat.
Aceste reguli sunt cu atât mai importante cu cât vorbim despre produse cosmetice, orice deteriorare sau modificare a conținutului acestora putând pune în pericol sănătatea consumatorului.
PRODUSELE COMERCIALIZATE ONLINE NU SUNT TESTERE, de aceea te rugăm să ai în vedere să îți alegi exact nuanța potrivită/produsul dorit.
Potrivit legislației în materia drepturilor consumatorilor NU se pot returna din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă următoarele produse:
- produsele cosmetice fără sigiliu;
- produsele cosmetice sau produsele de îngrijire (de ex, dar fără a se limita la, piepteni, perii de păr) care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare;
- produsele de îngrijire corporală care au fost desigilate și utilizate (de ex, dar fără a se limita la, epilatoare, aparate de ras, aparate de tuns, aparate de masaj, aparate de curățare facială și altele asemenea);
6. În cât timp se va face returnarea banilor?
Returnarea banilor se face in termen de 14 zile, excepție fac perioadele campaniilor promoționale și a sărbătorilor legale, când întârzierea poate fi de până la 30 zile.
Sumele plătite se restituie:
• Fie într-un cont bancar. Într-o astfel de situație îți vor solicita să ne furnizezi un cont bancar.
• Fie prin mandat postal
7. Situații particulare de returnare a produselor
7.1.Din eroare ți-am trimis noi un alt produs decât cel comandat
Deși acordăm atenție fiecărei comenzi, există posibilitatea ca din eroare să îți trimitem un alt produs decât cel comandat. Într-o astfel de situație, ne poți returna acest produs.
Într-un astfel de caz, vânzătorul va suporta toate cheltuielile cu transportul și îți vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul.
În cazul in care produsul pe care tu l-ai comandat nu mai există în stoc, ți se va returna integral contravaloarea acestuia sau vei avea posibilitatea sa selectezi alte produse de pe site-ul nostru în limita sumei achitate către noi.
7.2. Din eroare tu ai comandat alt produs decât cel pe care ți-l propuneai
Daca ai comandat din greseala alt produs, poti returna produsul pentru a fi schimbat, cu condiția ca produsul să fie sigilat și nedeteriorat în vreun fel.
Taxele de transport vor fi suportate de către tine.
Pentru a putea returna produsul trebuie să ne scrii la adresa comenzi@abbate.ro.
Mail-ul trebuie să conțină numărul comenzii și motivul returnării pentru a stabili dacă plata returului va fi suportată de către noi în caz de eroare din partea noastră sau de către dvs.
În cel mai scurt timp după procesarea cererii de retur, veți fi contactat pentru detalii.