Bine ati venit! Have a nice shopping!
Beauty Salon & Shop
0
Categorii

Returul produselor

1. În cât timp pot face returul produselor?

 

Poți returna orice produs comandat din magazinul nostru virtual, în termen de 14 zile calendaristice, fie completând formularul disponibil pe website , fie trimițând o cerere de înregistrare a returului la adresa comenzi@abbate.ro

 

2. Mi se percep penalități pentru returnarea produsului sau alte costuri?

 

Nu se percep penalități, însă va trebui să suporți costul de livrare a produselor.

 

3. Trebuie să justific în vreun fel de ce am returnat produsele?

 

Nu îți vor solicita să prezinți motivul pentru care ai luat aceasta decizie. 

 

4. La ce adresă voi face returul comenzii?

 

Adresa la care poți să faci returul comenzii îți va fi comunicată de către unul dintre operatorii noștri, după verificarea cererii de retur.

 

5. Se cer condiții speciale pentru a returna produsele comandate?

 

Conform legislației în materia consumatorilor, produsele pot fi returnate numai dacă sunt în aceeași stare în care au fost livrate, inclusiv ambalajul original și dacă sunt însoțite de factura fiscală și chitanța de plată.

 

Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă forme de consum sau uzură, cu ambalajul desfăcut sau desigilat, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc. 

 

Te rugăm să ai în vedere că nu se acceptă returul dacă produsele sunt testate/încercate. 

Chiar dacă o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate așa cum vin de la producător, iar în cadrul procedurii de verificare dacă depistăm că acestea au fost desfăcute și testate,  returul nu va fi acceptat. 

 

Aceste reguli sunt cu atât mai importante cu cât vorbim despre produse cosmetice, orice deteriorare sau modificare a conținutului acestora putând pune în pericol sănătatea consumatorului. 

 

PRODUSELE COMERCIALIZATE ONLINE NU SUNT TESTERE, de aceea te rugăm să ai în vedere să îți alegi exact nuanța potrivită/produsul dorit.

 

Potrivit legislației în materia drepturilor consumatorilor NU se pot returna din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă următoarele produse:

  • produsele cosmetice fără sigiliu;
  • produsele cosmetice sau produsele de îngrijire (de ex, dar fără a se limita la, piepteni, perii de păr) care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare;
  • produsele de îngrijire corporală care au fost desigilate și utilizate (de ex, dar fără a se limita la, epilatoare, aparate de ras, aparate de tuns, aparate de masaj, aparate de curățare facială și altele asemenea);

 

6. În cât timp se va face returnarea banilor?

 

Returnarea banilor se face in termen de 14 zile, excepție fac perioadele campaniilor promoționale și a sărbătorilor legale, când întârzierea poate fi de până la 30 zile. 

Sumele plătite se restituie:

•              Fie într-un cont bancar. Într-o astfel de situație îți vor solicita să ne furnizezi un cont bancar.

•              Fie prin mandat postal

 

7. Situații particulare de returnare a produselor

 

7.1.Din eroare ți-am trimis noi un alt produs decât cel comandat

 

Deși acordăm atenție fiecărei comenzi, există posibilitatea ca din eroare să îți trimitem un alt produs decât cel comandat. Într-o astfel de situație, ne poți returna acest produs.

Într-un astfel de caz, vânzătorul va suporta toate cheltuielile cu transportul și îți vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul. 

În cazul in care produsul pe care tu l-ai comandat nu mai există în stoc, ți se va returna integral contravaloarea acestuia sau vei avea posibilitatea sa selectezi alte produse de pe site-ul nostru în limita sumei achitate către noi.

 

7.2. Din eroare tu ai comandat alt produs decât cel pe care ți-l propuneai

 

Daca ai comandat din greseala alt produs, poti returna produsul pentru a fi schimbat, cu condiția ca produsul să fie sigilat și nedeteriorat în vreun fel.

Taxele de transport vor fi suportate de către tine.

Pentru a putea returna produsul trebuie să ne scrii la adresa comenzi@abbate.ro.

Mail-ul trebuie să conțină numărul comenzii și motivul returnării pentru a stabili dacă plata returului va fi suportată de către noi în caz de eroare din partea noastră sau de către dvs. 

În cel mai scurt timp după procesarea cererii de retur, veți fi contactat pentru detalii.

Articole de Blog
Saloane Abbate

24 ANI DE EXPERIENTA

 

8 SALOANE DE INFRUMUSETARE

 

Afla mai multe…

Abonare newsletter