Bine ati venit! Have a nice shopping!
Beauty Salon & Shop
0
Categorii

Livrarea comenzilor

1. În cât timp se va face livrarea produselor prin curier?

  • Livrarea prin curier se face în 3-6 zile lucrătoare.

*In perioada campaniilor promoționale și a sărbătorilor legale pot exista întârzieri de până la 30 zile în livrarea comenzilor din cauza volumul mare de comenzi recepționate sau a aglomerării de livrări prin firmele de curierat naționale. 

 

2. Unde se va face livrarea produselor?

  • Livrarea coletelor se face la adresa specificată de către client. 
  • Livrarea nu se face internațional, ci doar pe teritoriul României.

Poți opta și pentru varianta de a comanda produsul în unul din saloanele Abbate din Bucuresti. In momentul trimiterii comenzii ai optiunea de a selecta salonul din care doresti sa faci ridicarea personala. Produsele rezervate in saloane raman valabile timp de 3 zile lucratoare de la informarea clientului ca au ajuns in locatia mentionata in comanda.

 

3. Care este costul transportatorului pentru livrarea comenzii?

 

Pentru comenzile pe Bucuresti avem urmatoarele optiuni: 

  • Curier rapid: 12 lei cu plata online.
  • Taxa de plata ramburs: 4 lei ==> Curier rapid, cu plata efectuata prin ramburs:  16 lei 

 

Pentru toate comenzile nationale avem urmatoarele optiuni:

  • Curier rapid: 13 lei cu plata online.
  • Taxa de plata ramburs: 4 lei ==> Curier rapid, cu plata efectuata prin ramburs:  17 lei 

 

» Pentru localitatile ce nu se afla in aria de acoperire a transportatorului, clientul plateste in plus o taxa unica de 11 lei + TVA. 

 

Afla daca esti in aria de acoperire a transportatorului accesand urmatorul link: 

https://www.urgentcargus.ro/DOC/Servicii/Arie_de_acoperire_RO.pdf

 

Transportul este GRATUIT pentru comenzile mai mari de 249 lei.

 

3. Dacă am optat pentru varianta livrării coletului prin curier, cine îmi va face livrarea produselor?

  • Deoarece lucrăm cu mai multe firme de curierat, după plasarea comenzii către curier vei fi informat în cont sau prin e-mail (dacă nu ți-ai făcut un cont la noi) ce firmă se va ocupa de livrarea produselor tale.

4. Ce se întâmplă dacă nu m-am putut întâlni cu curierul pentru a-mi livra pachetul?

  • Dacă în niciuna din cele două încercări pentru livrarea coletului nu v-ați putut întâlni cu curierul, coletul va rămâne timp de 3 zile la curierul zonal. Veți fi informat prin SMS din ce loc puteți ridica acel colet.

  • Dacă nu ați ridicat coletul în perioada de timp indicată anterior, coletul se va întoarce la Vânzător. În situația în care ați făcut plata coletului banii vă vor fi restituiți într-un cont bancar indicat de către dumneavoastră sau dacă doriți puteți primi un voucher valoric pentru efectuarea altor cumpărături de pe website. 

Articole de Blog
Saloane Abbate

24 ANI DE EXPERIENTA

 

8 SALOANE DE INFRUMUSETARE

 

Afla mai multe…

Abonare newsletter