Bine ati venit in magazinul nostru
Bine ati venit in magazinul nostru

Categorii

Cum comand

 

 

  • Comenzile se pot plasa online la orice oră.
  • Dupa ce ai adăugat produsele în coș, recitește lista produselor și apasă pe butonul "Trimite comanda" care arată așa:

 

  • Mai departe, pentru a comanda produsele adăugate în coș trebuie să urmezi pașii următori: 
  1. Andresa de facturare

 

Dacă nu ai un cont înregistrat la noi, poți alege să îți crezi un cont sau să te înregistrezi cu profilul tău de Facebook; 

 

Dacă ai ales anterior să ai un cont/ să te înregistrezi cu profilul tău de Facebook, loghează-te apasând butonul pentru opțiunea ta:

autentificare.JPG

Atenție! Dacă alegi să îți configurezi un cont, datele contului vor rămâne înregistrate și nu va mai fi nevoie să le introduci din nou în cazul unei noi comenzi, decât dacă dorești să schimbi adresa de facturare/livrare.

 

  • Mai intai completează numele, prenumele și datele perosonale necesare livrarii sau facturarii (țară, județ,oras, stradă);

 

 

  1. Adresa de livrare

 

  • Completează adresa de livrare dacă este una distinctă de cea de facturare. În situația în care adresa de livrare coincide cu adresa de facturare, bifează următoarea rubrică:

  1. Modalitatea de facturare si livrare

 

  • Alege modalitatea de plată. Pentru a efectua plata ai două opțiuni:

 

  • Plata prin ramburs (la livrare);
  • Plata cu card bancar (online);
  • Plata prin transfer bancar;
  • Plata numerar/card la ridicarea comenzii din saloanele Abbate Bucuresti;

Pentru plata cu card bancar vei fi redirecționat în pagina procesatorului de plăți MobilPay.ro. 

 

Plata prin transfer bancar se face in contul Iban: RO43UGBI0000132031396RON, ABBATE SERVCOMEXIM SRL

CUI: 9607341

Garanti Bank – Ag. Magheru , iar la detalii se mentioneaza numele celui ce a initiat comanda si numarul comenzii primit pe email.

 

  • Apasă butonul „Efectuați plata” care arată așa:

 

 

Acest buton îți indică în mod clar că plasarea comenzii implică obligația ta de plată. Înainte de confirmarea comenzii, sunteți întotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veți avea întotdeauna posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comanda.

 

  • După ce ați efectuat plata, comanda este transmisă spre validare echipei Abbate.

 

  • În cazul în care nu putem onora un contract din cauza unei erori eroare tehnice privind stocul de produse sau de altă natură ori neconformități constatate în momentul procesului de expediere, te vom informa cu privire la această situație și îți vom rambursa sumele plătite de către tine pentru aceste produse, dacă este cazul, în conformitate cu dispozițiile de rambursare descrise în Termeni și condiții.

 

  • Vei primi și o factură aferentă bunurilor comandate, exclusiv în format electronic, aceasta fiind transmisă, în funcție de opțiunea ta, fie în contul tău de pe website, fie pe e-mail;

Articole de Blog

Ce este tratamentul Liquid Hair și cine are nevoie de el: soluția moleculară pentru părul subțiat și lipsit de viață

Ce este tratamentul Liquid Hair și cine are nevoie de el: soluția moleculară pentru părul subțiat și lipsit de viață

21 Noiembrie 2025
Există momente când părul, oricât de mult ai avea grijă de el, pur și simplu nu mai reacționează la măști sau balsamuri. Devine fragil, tern, lips...
De ce masca ta de păr nu funcționează și cum o aplici corect pentru rezultate reale

De ce masca ta de păr nu funcționează și cum o aplici corect pentru rezultate reale

17 Octombrie 2025
De câte ori ai cumpărat o mască de păr care promitea hidratare, strălucire și reparare instantă — dar după câteva utilizări ai avut impresia că nu...
Colorarea express: secretul pentru un păr proaspăt și strălucitor, fără ore în salon

Colorarea express: secretul pentru un păr proaspăt și strălucitor, fără ore în salon

31 Iulie 2025
  Știi acel moment când părul începe să-și piardă strălucirea, nuanța pare ștearsă, dar nu ești încă pregătită pentru o vopsire completă? Sau...

Abonare newsletter

Saloane Abbate

Produse Noi

Cele mai Vândute